Omröstningen är över!

Godmorgon!

Totalt röstade 36 personer. 23 av dom röstade att han är vegan, 13 att han inte är det.

Med 67% av rösterna på min sida så kan jag gott påstå att du är en cirkusvegan, trots allt.

Nu till en helt annan grej: Idag gästbloggar jag på 365album och skriver om slowcorebandet Red House Painters. Detta hittar ni här.

3 svar to “Omröstningen är över!”

  1. zormen Says:

    Fan! Folk kommer tro att jag är vegan för all min karriärs framtid men jag klagar inte nu, då kan jag fortfarande vara en snygg cirkusvegan med sunda åsikter OCH få massor med bloggläsare på:

    http://sarukauri.wordpress.com – Om clownen själv får välja ;o)

  2. Röstningen är avslutad och procenten flyr in i skärselden… « Saru Says:

    […] Cirkusvegan […]

  3. lisa Says:

    ahh, en cirkusvegan vill man ju vara. Det är Drömmen med stort D!

Lämna en kommentar