Köttbullsmorgon

Jag lovade mig själv att aldrig ladda upp en bild på min frukost, men nu gör jag det ändå. För tänk ändå att jag sitter här, halv elva på förmiddagen och äter en ordentlig frukost. På en ledig dag! Jag vaknade så här tidigt per automatik.

Det har nog inte hänt på flera år.

3 svar to “Köttbullsmorgon”

  1. sari Says:

    sådär mycket frukost äter du aldrig här 😦

  2. Miks Says:

    vad gott det ser ut. om jag inte vore vegetarian skulle jag äta köttbullsmackor till frulle varje dag ;>

Kommentera

