Game of Thrones säsong 6 episod 1 recap

Jag såg att några hade kollat in min blogg efter en recap på Game of Thrones säsongsstart (vilket jag gjort i denna blogg tidigare). Trodde blint att de som följer min blogg här också följer mig på Twitter eller något i den stilen. Men det var ju såklart dumt! Här är i alla fall min recap som kommer laddas upp varje vecka på min youtubekanal. Man kan också gilla vloggen via facebooksidan. Men ska i fortsättningen också se till så att youtubeklippen hamnar här också.

Kommentera

