8 saker tjejer gör fel i sängen

Jag råkade komma över det här inlägget på Nyheter24 (i kategorin ”debatt”) där Nicole Rydén som jobbar med casting till ett TV-program berättar om 8 saker killar gör fel i sängen. Det är relevanta gifar inlagda med rimliga exempel som att man inte ska ”dunka in hennes huvud i väggen” och ”prata med bebisröst med hennes bröst”.

Jag har i samma manér samlat 8 saker tjejer gör fel i sängen:

  1. Berätta om när du som barn ströp marsvin till döds. Det är ganska psycho, faktiskt.
  2. Bita av och äta mina pungkulor med peppar och salt – det gör ont faktiskt. Ett big no-no.
  3. Börja inte starta en insamling under sexet till röda korset. Det är fint och så – men under sex? Hallå!
  4. Viska inte i mitt öra att du skulle vilja flå mig levande och använda mina skulderblad som trumpinnar. Jag är inte dina trumpinnar, okej?
  5. Om du plötsligt börjar fundera på meningslösheten i existensen och att vi i det stora hela bara är en blinkning i universum så kommer du tappa fokus
  6. Snälla, inga starka såser. Srichacha i all ära, men jag vill inte ha det i kuken.
  7. Ta in stora otympliga maskiner i sängen som skrivmaskiner och scanners. Det är ganska wierd?
  8. Raka inte av mig håret bara för att DU tycker snaggade killar är hett. Jag är inte någon pokal.
Kommentera

