Nattliga funderingar kring sex

Klockan är tjugo i sex och jag kan inte somna om. Istället kom jag in i en massa funderingar.

Det är ju till exempel rätt skumt det här med sexuella normer. Det är superförbjudet att skriva på twitter eller facebook att en precis legat med en specifik person, eller att ens berätta att en legat med en specifik person för flera år sen. Det skulle anses vara extremt märkligt.

Men när folk annonserar på facebook att de är i en relation med någon och alla glatt kommenterar ”Åh så glad för er tvåsamhet!!! ❤ ❤ <3” så berättar ju statusraden inte bara att personen i fråga är nyförälskad i en viss specifik person. Personen berättar ju också för hela omvärlden att ”jag är nyförälskad i den här specifika personen och vi har nu bestämt att vi är ihop, aka vi har knullat så mycket den senaste månaden att jag har skavsår på könet”.

Lite så tänker jag när folk skriver att de blivit ihop med någon ny.

 

En annan kul grej angående sex vore om något par, eller två personer som är öppna med att de ligger med varandra, hade startat en amatörporrkanal på en av de kända porr-youtubsen (typ xvideos) och kallat kontot för ”kunskapsporr”.

Det hade i så fall gått ut på att de legat med varandra framför en kamera, de hade kunnat vara påklädda ovanpå och man hade inte ens behövt se så mycket av själva sexet. Poängen är dock att under sexets gång så ska den andra berätta om en historisk händelse som hen har koll på och att den andra nyfiket frågar frågor kring detta. Jag själv kan tex inte ett jota om skeppet vasa så om jag hade legat med en som haft stenkoll på det så hade hon kunnat berätta för tittarna om detta medan jag juckar på i lagom långsam takt samtidigt och då och då kommer med motfrågor som ”vilket år var det som den sjönk?” osv. Jag tror det hade kunnat vara ett mysigt koncept. Tåls att tänkas på!

Ah ja, nu ska jag ge upp det här med att somna om och äta frukost. Ha det fint.

2 svar to “Nattliga funderingar kring sex”

  1. kärleksgudinnan Says:

    Hej! Vad roligt du skriver!

Kommentera

