Bortklippt nu inskickad till pixel

Har nu skickat in min kortfilm Bortklippt till pixel, skånes kortfilmsfestival. Att min film kommer med i själva festivalen betvivlar jag inte men sedan ska det också krönas några slags priser av olika slag. Jag bryr mig egentligen om sånt men jag vet att jag på plats ändå kommer att sitta och sura över att jag inte vinner alla priser.

Till och med när det delas ut priser till filmklasser jag inte är delaktig i och en trettonåring går upp på scen för att ta emot ett pris för henoms film som egentligen bara är en skojig sketch filmad med iphonekamera så kommer jag vara bitter.

Nåväl. Jag deltog även i pixel talent award och skickade in en synopsis till humorserien jag jobbar på nu, Triangeln och som jag hoppas ska kunna filma en pilot av så småningom.

Etiketter: , ,

Kommentera

