Sociala situationer tackar för sig

Den här bloggen var från början menad att bara innehålla videoklipp med diskussioner om hur man hanterar kallprat och hur man skaffar nya vänner.

Nu blev det ju inte riktigt så. Det blev en del lyckade filmer men de blev desto fler topp 10-listor, nostalgiorgasmer och gnäll om lösa kalsonger. Det är därför jag väljer att idag stänga ner den här bloggen, eftersom bloggens titel inte längre har något med bloggens innehåll att göra. Jag kan inte själv minnas när jag senast skrev ett inlägg om sociala situationer.

Bloggen börjades för typ ett år sen. Den har sedan dess fått 759 inlägg, 82 332 visningar totalt med 1 413 kommentarer, de flesta underbara, glada, konfunderande eller smickrande, en del andra har varit skitförbannade för att jag skämtat om ett lokalt Malmöband. Jag har tack vare min blogg blivit vuxenmobbad på en studentförening och blivit en återkommande skribent på 365saker.se.

Jag kommer fortsätta skriva då och då hos 365saker, samt vara aktiv där överhuvudtaget, då jag tycker det är en grym grej. Vi får se om jag kommer starta någon 365-blogg i framtiden med något annat roligt tema.

Tills dess, så hittar ni mig på JosephPollack.wordpress.com där jag kommer börja skriva på om några dagar när jag flyttat hemifrån.

Ni kan vara lugna, jag kommer skriva samma form av inlägg som jag gjort här. Topp 10-listor,‘FUCK YEAH eller HELL NO’, diskutera sociala situationer och dessutom vara mer aktiv där än vad jag varit här på sistone. Så ja, egentligen avslutar jag ingenting. Egentligen är det bara ett namnbyte med ett sentimentalt adjö-inlägg.

Hoppas vi ses där!

2 svar to “Sociala situationer tackar för sig”

  1. Miks Says:

    sorgsligt, då jag ändå tittat in här sedan … ja, sedan den här bloggen länkades på 365 saker 😦 för visst gjorde den det om jag inte minns fel? jaja, jag får väl följa den nya bloggen istället! 😀 coolt förresten att du bloggar på 365 saker! ha det bra! 🙂

  2. Miks Says:

    hm, jag skrev en kommentar men det verkar inte ha publicerats! så jag får väl skriva igen 🙂
    sorgsligt det här 😦 jag har ändå tittat in här sedan … ja, sedan den här bloggen länkades på 365 saker. för visst gjorde den det, om jag inte minns fel? har gillat att följa din blogg, den är awesome på många vis och jag kommer helt klart att följa din nya 😀 det vore kul om du fick in lite sociala situationer på din nya blogg, även om det inte blivit så mycket av det här 🙂 coolt förresten att du skriver på 365 saker! ha det bra! 🙂

Kommentera

