En bild eller två från Emmaboda

Under fredagen så kom det först fram en kille på en pizzeria och sa att han läste min blogg, vilket gjorde mig jätteglad. Bara någon timme senare på området går det fram en tjej och säger samma sak. Vi passade på att ta kort på mig, henne och Sara:

Tack så mycket till er båda, har tyvärr glömt era namn. Jag blev i vilket fall skitglad att se att de där hyfsat höga statistiksiffrorna inte bara var boten Anna. Angående bilden: Eftersom hon käkar en smålandsrulle och eftersom Sara har en gardin runt huvudet så tänker jag prompt påstå att det är en bra bild. Fast det här är en ännu bättre bild:

Yeah, i went there.

Ett svar to “En bild eller två från Emmaboda”

  1. Lisa Says:

    Det är ju jag på bilden! Det var jätteroligt att få träffa er! Tog faktiskt en stund innan jag tog mod till mig och gick fram🙂 Bilden blev awesome, en bild med en gardin och världens bästa festivalkäk kan inte bli dålig!

Kommentera

