Emmaboda

Är en så sjukt underskattad festival. Jag hade skitroligt.

2 svar to “Emmaboda”

  1. Ariel Blomkvist Says:

    Hahah, fan vad jag hade kul med att bygga ett ”camp” där på morgonen. Fattar inte varför ingen ville gå med mig och leta efter saker att ha i campet. Typ när jag tog den där jävla flaggan av ett camp. Så vaknade en kille precis då och kollade misstänksamt på mig. Då sa jag bara: ”Jag behöver en flagga till vårat camp, är det okej om jag lånar er?” han ba: ”Ja… Visst… ?”
    För övrigt var det jävligt weird att vi bara satt utanför chilltältet i typ fem timmar och satt.

    • socialasituationer Says:

      Haha, men jag följde ju med flera gånger vet du vad. Ja, det var weird, men de spelade bra musik och bjöd mig på kaffe. Dessutom var det ju där vi hörde hemma. Det var där vi hade vår askkopp (som f.ö. var kvar där flera timmar senare när Sara gick hem, fick jag höra).

Kommentera

