Ätbara kastanjer

Jag spelar fortfarande pokémon. Har kommit till Cinnabar, vilket är skitbra eftersom min Flareon behöver lära sig fire blast. Eevee-evolutionerna är sjukt underskattade alltså. Jag menar, de lär sig aldrig några bra moves, men det kan man fixa med lite tjo och tjim.

Jag spelar pokémon så ofta jag kan. Så fort Sara kollar facebook plingar jag igång gameboyen. Om jag hör att hennes telefon ringer så är jag redan på väg att döda en tentacool innan hon hinner svara ‘Det är Sara’.

Det är för övrigt skitvarmt, kanske därför jag inte skriver så mycket här längre. Men jag får en comeback så fort det svalnar. Eller i augusti när jag börjar Skurup. Då lär jag inte ha så mycket annat att göra än att skriva blogg under de kalla, ensamma nätterna *burr*.

Vi ses i etern, som vaktis sa.

Ett svar to “Ätbara kastanjer”

  1. Tobias Says:

    Åhh, Pokémon, vilka tider det var!

Kommentera

