Ensamt samboliv

Jag sitter just nu och svettas i lägenheten, som under den kommande en och en halv-månaden kommer kallas för ‘vår’ lägenhet. Sara är just nu borta under hela kvällen för att fotograferas i kvällsolen. Jag vet inte riktigt hur stort det är, men hon var väldigt nervös innan hon gick.

Ikväll ska jag alltså ensam se på fotbollsfinalen i vår lägenhet. Jag har laddat upp med lantchips och pilsner urquell. Sen, precis som nästan alla andra somrar, spelar jag igenom ett pokémon-spel. Pokémon blå den här gången. Jag kallar alla pokémon den här gången för väldigt vulgära ord.

Till exempel så kallade jag en diglett jag fångade för ‘bajskorv’. Sen fångade jag en dugtrio, som jag kallade ‘bajskorvar’. It’s funny because it’s true.


bajskorvar.

Ett svar to “Ensamt samboliv”

  1. Ariel Blomkvist Says:

    Gott snack!

Kommentera

