Jag kom in!

Imorse tog jag ett tåg till Linköping. Idén var att jag imorgon skulle åka till en folkhögskola i närheten och ha en intervju. Men på vägen ringde min telefon. Det var Skurup folkhögskola som hade fått återbud på en av sina ansökningar och jag var tydligen förstahandsreserven.

Samtalet avslutades med ‘Ja, då ses vi i höst’. Jag kunde knappt tro det och var tvungen att ringa upp någon timme senare för att försäkra mig om att jag inte drömde. I höst ska jag alltså gå en awesome tvåårig filmutbilding. Jag är så jävla glad nu.

Att resa hit var inte heller i onödan. Ikväll ska jag och Sara fira med att äta gott. Dessutom har hon på sig en jättesexig klänning. Vad är det man säger? Liket lever!

Ett svar to “Jag kom in!”

  1. Johan Eckman Says:

    Grattis!

Kommentera

