Båten!

Förstår inte riktigt varför det plötsligt blivit så många som skaffat bilden ovan som profilbild på facebook. Oavsett vilket, så håller jag absolut med.

Jag har redan skrivit under på förslaget. Givetvis ska malaco skapa en hallonbåt med en tredjedels äppelsmak. Ser redan fram emot hur gott detta kommer bli. Kampen tar inte slut förrän vi har våra äppelhallonbåtar!

Hörde att ett ICA i Växjö dessutom kommer bojkotta vanliga hallonbåtar tills äppelhallonbåtarna kom. Jag frågade dem i ett mejl hur länge de tänker ha kvar bojkotten och fick svaret: – Från början tänkte vi tills tillräckligt många skrivit under på förslaget, men nu tänker vi att vi kanske kan gå lite längre, så nu tänker jag att den borde fortsätta tills svenskarna har fått alla sina äppelhallonbåtar. – Det är det lilla vi kan göra, sammanfattar John.

Manifestationer sker på stan, listor skrivs under och nu behöver vi ditt stöd för att äppelhallonbåten ska införas i Sverige!

2 svar to “Båten!”

  1. Hemz Says:

    Haha!

    Hoppas någon kommer in och ragear.

  2. Miks Says:

    neeej jag håller inte med, godisbåtar är äckligt :<

Kommentera

