Sociala situationer och tuttarna

För ett tag sen skrev jag ett inlägg om hemsidan ‘dina tuttar’. En hemsida där killar lägger upp bilder på sina ex och sedan skriver på msn med Kurt_Arne73@hotmail.com, låtsandes om att de är tjejerna på bilden. Sedan gråter de sig själva till sömns.

Hursomhaver, sedan jag skrev det här inlägget har jag märkt hur just det inlägget alltid hamnat bland mina mest lästa, trots att den ligger långt bak i arkivet. 147 unika läsare varje dag ungefär, kommer hit för att läsa det här inlägget. Varje dag. Varför?

Googla ordet ‘tuttar’. Den här bloggen hamnar på plats nummer 8, över vad som är mest tutt-relevant. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, men lite spännande är det ju.

Ett svar to “Sociala situationer och tuttarna”

  1. Miks Says:

    jag har inte googlat, jag lovar😦

Kommentera

