Sociala situationer förutser den nya facebooktrenden

Efter den smått misslyckade vågen av meningslösa ting som skulle ha mer fans än kända personer man ogillar kom grupperna som avslutades med ;pPpPpP.

Alla undrar: Vad kommer härnäst?

Det kan Sociala situationer, som enda blogg i hela Sverige avslöja. Det börjar med att någon startar gruppen ‘Kanske det kanske, men jag är i alla fall inte facebookvän med någon Sverigedemokrat’. Efter att några tusen personer går med upptäcker en hängiven sd:are gruppen och startar genast ‘Kanske det kanske, men jag är i alla fall inte facebookvän med någon syndekalist*’.

Här inser alla andra kombinationsmöjligheterna och komikerna som verkar finnas i varenda jöns i landet dyker upp som aldrig förr.

Det kommer startas grupper där man ersätter originalet med: Häst, trädkramare, moderat, poke:are, masstaggare, TJEJER, människor som går med i ;pPpPp-grupper, vingummin och ja; Till och med: ‘Kanske det kanske, men jag är i alla fall inte facebookvän med någon som använder facebook’.

Sen kommer ‘Kanske det kanske, men jag är i alla fall inte vän med en tjej som inte tar strykjärnet i monopol. Också gör hon det ändå! ;pPpPpP som har mer fans än Mona Sahlin vars bil jag repa med min hemnyckel… och sen drog ja ;pPpPpP’

Världen imploderade nyss.

————

* Felstavning intended.

Lämna en kommentar