Blekingska nationen

Igår var jag på blekingska nationen med några vänner. Idag, på väg hem ser jag något mysko med mina kvitton:

Starköl är tydligen dubbelt så dyrt som starköl. Irriterar mig lite på att jag betalat 40 spänn för deras 33-cl:ers sunköl. Barpersonalen verkade ganska förvirrade, på gott och ont. Mitt i allting fick jag en fish taco dip mix av en bartender och tidigare på kvällen så innehöll min väns Gin & tonic, tequila istället för gin. Blä. Dom hade visserligen gratis lantchips, så det ursäktar dom lite.

Annars hade jag ganska kul. Jag frågade alla hur många Jason Statham det krävdes för att döda en Mike Tyson. Alla hade fel. 2.5 var givetvis det rätta svaret.

5 svar to “Blekingska nationen”

  1. Miks Says:

    gå tillbaka och kräv 20 kronor! ;>

  2. K. Says:

    Du köpte inte två öl då?

  3. ALMA Says:

    haha du fick ju billigare för vi kände han i baren!

    • socialasituationer Says:

      Vaaaa. Men det var ju sunköl. 40 kr för sunköl? Man får 10 cl mer och dessutom fatöl på golden för samma pris.

Kommentera

