Hi y’all

Jag har inte sovit något inatt, så jag orkar inte blogga ordentligt idag. Tänkte göra en spektakulär topp 10-lista om låtar man inte kan tåla att lyssna på med dålig ljudkvalite, men det får nog vänta tills imorgon.

Idag har jag dock börjat värma upp inför festival. Åt klart någon annans chinabox och drog grova skämt på väg hem till Alex, men som den 37-åriga damen bakom oss blev helt röd om kinderna av. Tror vi i alla fall. Alex spekulerade också kring Scatman, huruvida han sjunger när han bajsar och vice versa.

Apropå festival. Jag har ingen aning om vilka som jag kommer bo med på Roskilde, förutom Ariel. Vi kommer ha ett sjukt fett camp. Vi kommer vara redo för allting.

Nu är jag jättesugen på att spela dungeon keeper. Hade kunnat göra ett Talking ’bout my generation-inlägg om det underbara spelet. Men det får ju tyvärr också vänta. Jag är hungrig, trött och har ännu en tid att passa idag. Att passa tider är inte min grej. Inte på det sättet att jag inte passar dom, utan att jag inte riktigt kan slappna av, utan vet att jag om tre timmar kommer sitta i en bil på väg till gud vet var.

2 svar to “Hi y’all”

  1. Sara Ringby Says:

    Får jag råd att åka så ska jag campa med er 😀 See you there! (förhoppningsvis)

Kommentera

