Kadaver

I Israel, när jag var liten hittade jag en gång en rutten katt under en byggnadsform på en lekplats. En gång grävde vi fram en stinkande hund och jag fick femtio shekel om jag tog på den. Jag skakade dess tass och köpte godis för pengarna.

Idag, på väg till macken här på ekholmen i Linköping upptäckte jag idag ett kadaver. En liten död mus. Jag snubblade undan för att jag nästan trampade på den. Nästan sprang hem och började må illa.

Fan. Jag var så otroligt mycket coolare när jag var liten.

[Inlägget uppdaterat på grund av hjärndödma]

3 svar to “Kadaver”

  1. hanna Says:

    kadaver, grabben 🙂 är det inte dags för en talkin’ bout my generation snart?

  2. Berra Says:

    Hoppas du stavade fel med flit…. KADAVER HETER DET!

Kommentera

