Men vad TYCKER ni?

Jag följer 365-bloggen todo-today och tycker att den är grym. Men vissa inlägg förstår jag mig inte på. Dom laddar upp blogginlägg där dom skriver om olika svenska festivaler. Det står vilka artister som kommer, priser och så vidare. Sen en sjukt objektiv beskrivning av festivalen som nästan ser ut att ha kopierats från festivalhemsidan.

Men ingenstans ser jag vad dom tycker om festivalen. Eller några åsikter om något. Eller någon analys. Eller ens något ifrågasättande.

Hörni Åmålbor! Vill vi läsa om hur man tar sig till Arvika kan vi ta oss till deras hemsida. Vi läser inte bloggar av den här anledningen, vi läser bloggar för att få intressanta åsikter och diskussioner om saker. Så kötta lite åsikter nu och gör inläggen lite färggladare. Tack.

p.s Hoppas för övrigt att den här länken genererar någon besökare eller två. Hehe. d.s

Ett svar to “Men vad TYCKER ni?”

  1. Johan Eckman Says:

    Jag följde den bloggen ett tag men tröttnade ganska snabbt. Vet inte varför.

Kommentera

