Norrmän vet hur man gör reklam…

Det här är en sån där typisk ‘Inga from Sweden’-musikvideo. Dum blondin som sjunger om att hon har en rumpa, that’s fine. Givetvis har 145 000 pers tittat på den från hela världen. Men vänta! Vad är det som dyker upp ungefär en minut in i filmen? Jo, reklam för den norska zombiefilmen död snö. Som återkommer om och om igen.

Alla 13-åriga belgare som inte vågar porrsurfa med snoppen i handen kommer då stanna till och undra: ‘vad är dead snow för något?‘. För att sedan slå handen i bordet bestört och ropa: ‘Nu skiter jag i det här! Jag måste genast in på amazon och beställa hem den här zombiefilmen! Ja, jag kan inte ha det på annat sätt!’

4 svar to “Norrmän vet hur man gör reklam…”

  1. sari Says:

    Jag antar att jag lika gärna kan ställa den självklara frågan:
    Varför tittar du på detta överhuvudtaget?
    Och den nästan lika självklara frågan: Är det sådär du vill att jag ska vara?

    Puss.

    • socialasituationer Says:

      Äsch, visste att den här frågan skulle komma.
      1. Den fanns bland relaterade klipp till klipp från filmen det görs reklam för i den här. Så jag undrade varför.
      2. Nej. Verkligen verkligen inte. Särskilt inte om man inkluderar rösten.

  2. Jacobi Says:

    Blev en av gänget nu! Nu har jag oxå sett videon, Dock undrar jag varför gör de reklam för dead snow för?

Kommentera

