LIQUIDIZE

Hade lite tråkigt. Så jag filmade den här filmen:

8 svar to “LIQUIDIZE”

  1. Miks Says:

    skojig! 🙂 coco pops-paketet byter position av sig själv några gånger :<

  2. sari Says:

    läskigt.

  3. fau Says:

    hahahahh hahahh 😀 jag behövde skratta lite, tack. (min pojkvän är fast i nederländerna pga flygen och askan och så)

  4. Karin Says:

    fy FAN vad rätt jag blev!

  5. Karin Says:

    rädd, jag menade rädd..

  6. branko Says:

    underbart!!!

  7. Jacobi Says:

    Tack Tack! jag behövde verkligen skratta på en söndag eftermiddag !!

Kommentera

