On the road again

Igår när vi åkte till min farbror på 60-årskalas skapade jag en maffig spotifyspellista som vi lyssnade på ihärdigt i bilen. Ni hittar den här.

På vägen lekte vi även den gamla godingen, farfars byxor. Det här är några favoriter:

-Annalill, använder du tampong? -Ja. -Använder du estrellatamponger? -Nej. -Vad använder du för något? -FARFARS BYXOR.

-Jonathan, är du omskuren? -Ja. -Men jag ser ju att du har en förhud? -Nej. -Jo, men det är ingen vanlig förhud, vad är det? -Farfars byxor.

-Annalill, är du gravid? -Ja. -Med ett foster? -Nej. -Med vad är du gravid? -Farfars byxor.

-Joseph, har du våldtagit och styckmördat din egen dotter? -Ja. -Använde du en soppåse för att undanröja bevisen? -Nej. -MEN VEM VAR DET DÅ SOM GJORDE DET? -Farfars byxor.


Jag med syskon

Jag åkte sedan vidare mot Linköping och sitter just nu i min flickväns lägenhet. Vi lyssnar på Rick Astley. Tjohej.

2 svar to “On the road again”

  1. Tobias Says:

    Vilka coola syskon du har!

  2. Syster Says:

    Världens bästa bröder ❤

Kommentera

