Vill bara understryka en sak

Jag hatar inte ‘The Jangletones’. Det är inte riktigt min musik, men dom är bra på det dom gör och jag respekterar bandet och alla dess medlemmar.  Eller ja, är osäker på Mattias hår. Men det har jag varit sedan vi båda gick i ettan på heleneholm.

Så. Nu fick vi det ur världen.

7 svar to “Vill bara understryka en sak”

  1. Bajs i munnen Says:

    Jag tycker inte om din blogg 😦

  2. LiZa Says:

    Jag älskar din blogg socialakillen den gör mig hel kan man säga!
    Du ska inte bry dig om vad dom där jingletones pojkarna säger, du kan som du sade häromdagen ”hellre skära av dig din vänstar testikel än att lyssna 1 minut på dom där töntiga stjärtgossarna till emohorband”
    Det tycker jag var bra sagt!
    Man skall så för det man tycker.

    Din bästaste vän
    Lisa Winterbottom

  3. En pretentiös 90-talist Says:

    hatar du eller hatar du inte? Lite starkt att skära av sin balle för att sångaren har bad hair day. Eller?

    Ps. You are irrelephant. ds.

    • socialasituationer Says:

      Men va? Jag vet inte vem LiZa är. LiZa är nog i själva verket en vuxen man utan fritid.

Kommentera

