Min dag i bilder

Dagen började med att jag upptäckte en massa krukväxter i badrummet. Dom var inuti duschen först, och vattnas väl lite extra idag. Jag vet inte.

Jag drog sedan till Gustav. Det är något med Gustavs rum som gör mig fascinerad. Man inser ganska direkt att man har att göra med Malmös fräsigaste människa. Här visar han i alla fall upp sin favoritskiva.

Jag drog sedan till heleneholm. Skulle värma up stand up-showen som Jack har som projektarbete. Det gick lite sådär för min del. Oförberedd kan man säga.

Jag mötte sedan upp Ariel. Vi spelade biljard och åt glass vid kanalen.

Vi kom på en sjukt bra grej. Djur som ändrar sig.  Vi började gå åt ett håll och en duva försökte liksom gå förbi våra fötter; När vi plötsligt svängde! Duvan fick panik, viftade lite med vingarna och hoppade bort en bit. Djur som ändrar sig. Kom ihåg vart ni hörde det först.

Nu är jag hemma och har inget bättre för mig alls än det som syns på bilden. Äh jag skojar. Den här bilden togs för några dagar sen. Det ser man ju på ljuset att det inte kan vara i detta nu. Solen lyser och klockan är halv åtta på kvällen. Underbart.

2 svar to “Min dag i bilder”

  1. sari Says:

    varför äter ni de äckligaste glassarna?

  2. Fendi Vendi Says:

    Lakrispuck i evigheten!

Kommentera

