I’m freakin’ awesome *provocerande rubrik*

Det här med att folk vill se det inlägg jag tog bort. Hör ni, det här var mellan mig och Victor. Vi har lagt ner stridsyxan och så länge vi har gjort det så kan resten dra dit pepparna växer. Jag skiter i om man ryggdunkar mig eller om man kallar mig för mongo och ryggdunkar Victor. Släpp det här nu.

Nu ska jag göra stand up. Värma upp publiken eller något på heleneholmsskolan. Eller egentligen kommer jag mest ha ett sorts absurt hyllningstal till Jack, som håller i det. Det ska bli kul.

Och hör ni, det är film jag kommer jobba med i framtiden. Allt annat gör jag för skojs skull. Det hade ni fattat om ni inte hade kollat på youtubeklipp för flera år sen och istället läst och spanat in vad jag gjort på sistone i den här bloggen. Jag kan förstå att det är lättare att googla mitt namn än att bläddra bakåt.

Men det är skönt att folk reagerar. Man ska inte kunna gå förbi kultur, som jag brukar säga.

Jag är för övrigt inte 30 år. Jag är 19.

Ett svar to “I’m freakin’ awesome *provocerande rubrik*”

  1. Tobias Says:

    Vi har peppar som växer i våran trädgård.

Kommentera

