Bästa kommentaren på länge

”Här har vi alltså en rätt pretentiös ”jag ska bli något inom media – skit i vad” 30-åring som troligtvis inte har ett jobb – men mycket hopp inför framtiden. Grow up och skriv ett blogginlägg som heter ”10 anledningar till att jag kommer att lyckas att bli NÅGON inom mediebranchen” […] Och de har ju tiden för sig… De är ju bara 20 (till skillnad från…)”

Till skillnad från mig, som fyller 20 om två månader menar du? Varför är alla plötsligt så intresserade av att påstå att jag aldrig kommer bli nåt? Jag trodde man inte behövde tjata om jantelagen på 10-talet, men tydligen så behöver man det.

Ett svar to “Bästa kommentaren på länge”

  1. tove Says:

    du är grym. låt dom inte knäcka dig.

Kommentera

