Snälla kom hit, jag behöver dig

28 svar to “Snälla kom hit, jag behöver dig”

  1. sari Says:

    lördag, älskling ❤

  2. annie Says:

  3. Saras syster Says:

    Hoho, hejhej Jag tänkte bara passa på om du vet någon bra film-sida där jag kan hitta lite hjälp till film analyser? ( rebellerna i st petri, fuhrerns elit, schindlers list och flugornas herre)

  4. Saras syster Says:

    passa på och fråga*

  5. Kissgubben Says:

    Snygga framtänder, köpta på buttericks?

    MVH
    Kissgubben

    • socialasituationer Says:

      Okej, kissgubben. Du kan förolämpa mig allt du vill. Du kan sväva ut i helt vidriga resonemang och försöka provocera mig. Men min flickvän ger du dig inte på.

      Kissgubben. Du är tjock. Din mamma älskar dig inte. Och jag hoppas att du blev mobbad som barn.

  6. socialasituationer Says:

    Du är så jävla dålig, kissgubben. Du är den absolut sämsta personen jag vet. Jag kan bara hoppas att du aldrig fått någon kärlek från någon slags vän eller familjemedlem.

  7. Kissgubben Says:

    Oj hon blev arg brrrrrrrrr!

    Vänta nu…………är tänderna på riktigt?
    Sorry trodde inte det fanns så där abnormt uberstor framtänder i verkligheten!
    Skall absolut aldrig mer ta upp din flickväns abnorma framtänder igen ok?
    Det var ett misstag det finns rakt ingen anledning att bli lika arg som din flickväns framtänder är stora……nej nu gjorde jag det igen, förlåt ännu en gång.
    Har svårt att lägga band på min tunga (som slickar ett par abnorma framtänder).

    MVH
    Kissgubben
    Föreningen mot hjärndöda bloggare

    P.S.
    Jag har inte tänkt på dom nu på 3 min Kaj, din flickväns framtänder alltså.

  8. Kissgubben Says:

    Ok jag ÄR tjock, men det går att operera precis som din stor böjda näsa.
    Det fråntar inte det faktum att jag fick ont i ögonen av reflexen i din flickväns framtänder.

    MVH
    Kissgubben

    • Joseph Says:

      Vad bra att du får ont i ögonen. Det ska göra ont på dig. Du är nämligen världens sämsta person vilket innebär att det är dåligt när du blir glad.

  9. Kissgubben Says:

    Världens sämst person hur kommer du fram till den uppfattningen?
    Har du träffat all personer i hela världen eller är det mer en sifo undersökning som ligger till grund för din slutsats.
    Eller är det helt enkelt så att du också skäms över din flickväns abnorma framtänder och tar ut det på en stackars kissgubbe?

    För att göra en sak klar, en kissgubbe är inte glad för han hängt den siste bloggaren i den siste twittrarens tarmar.

    MVH
    Kissgubben

    P.S. var glad för att jag inte tagit upp hennes grisnäsa än.

  10. Kissgubben Says:

    Vilka originella svar du kommer med, jag är lite besviken med tanke på hur högtravande och fakedjup du kan vara i dina blogginlägg.
    Kanske är svårare när man måste skriva något själv och inte kan copy pastea direkt från internet vad andra kreativa personer gjort.

    Btw har din flickvän gjort sin plastik kirurgi på Jannes plastik och cyckelverkstad eller har hon alltid sett ut som Miss piggy på valium?
    Men det är klart det är insidan som räknas eller hur det mantrat måste du sagt till dig själv många gånger när ni visat varandra kärlek och du bara känt hennes tänder och gristryne tryckas mot dina andningsorgan tills du kippat efter luft.

    MVH
    Kissgubben

    • Joseph Says:

      Jannes plastik? Jag känner mig förolämpad. Det var back in the days, 1986 om jag inte minns fel. Vi var på giraffresa i San Francisco när vi mötte hövdingen av klenätstammen.

      Klenätstammen var av adel art. Men dom behövde fylla sina kupor. ‘Fyll våra kupor!’ ropade dom skadeglatt. Det började regna och girafferna smälte, givetvis.

      Eftersom nattens intåg ändå var nära, kände vi att vi lika gärna kunde hjälpa stammen med deras problem. Vi började med att skära ett snitt längs ena testikeln. Ut komsnittblommor och lite dill, en sill, en dill och en sill (var snäll och smyg dit en ål också, inte större än er stortå).

      Jag döpte om mig till Svenne och hade ett helt vanligt kneg. Dessutom var jag jävligt schysst. Tycker jag i alla fall. Beställde sedan en stork stark på mitt gamla ställe. In kommer 23 000 öl. Jag sveper dom. Sen skjuter jag ner hundra man med perfekt precision med min AK5:an >>Gamla Bettan<< och ropar 'this in sweden we call fucking!'. Vad kommer då om inte ca 3000 asnygga brudar, krävande 'total påsättning i alla hål'. Jag sveper 43 000 öl samtidigt som nya tungt beväpnade trupper fortsätter att välla in, rysk maffia, terrorister, nynazister, politiker, varav många är pedofiler. Det är plötsligt mycket att sätta sig in i. Så jag seglade till kanarieöarna.

      Nu har du läst flera stycken helt i onödan, varav vissa är copypastade. Gissa vilka och vinn ett pris. Douchebag.

  11. Kissgubben Says:

    Jag vann!

  12. Kissgubben Says:

    Jag gissar på alla Kaj lille.
    Men som vanligt har du inget att komma med som rör själva ämnet, att din flickvän ramlat ur fulträdet och slagit i varenda gren på vägen ner.
    Samt att du är man nog att lägga upp photoshoppade bilder på en grishona (hon är väl egentligen inte din flickvän va?) men inte man nog att ta reaktionerna.
    You talk the talk do you walk the walk som animal mother skulle ha sagt.

    MVH
    Kissgubben

    • Joseph Says:

      För det första; Buttericks? Så jävla lamt. Vi skaffade löständera våren 86, dom är av mässing. Vi införskaffade grisnäsan borta på Marshall islands. Den var speciellt konstruerad av ett speciellt plastikteam.

      Nej, hör du kissgubben. Det är lite motsägelsefullt att säga att min flickvän är ful, samtidigt som du påstår att hon inte är min flickvän. Det går liksom inte att hon är för snygg för mig, samtidigt som jag är för snygg för henne. Jag har ju faktiskt en väldigt snygg näsa.

      Jag tycker min flickvän är det vackraste som finns. Även om jag bara hade sett dom här bilderna på facebook utan att veta vem hon var, så hade jag kunnat runka till dom här bilderna. Jag slår vad om att du också kan det. Så vitt jag vet så kan du redan ha gjort det.

      Du kan irra runt där uppe i norrland, kissgubben i din white trash-värld och ha en skev bild av kvinnor. Hoppas på att någon kommer älska dig för den du är en dag. Men faktum är att du aldrig kommer vara lika snygg som mig. Och din flickvän kommer aldrig vara lika snygg som min. Det provocerar dig och det är därför du är tvungen att skriva kommentarer av sådan här art.

      För att ditt hat och ditt avund är ett svärd du tror dig kunna svinga. Men kissgubben, ditt svärd har impotens.

  13. Joseph Says:

    Ja, och om du skriver mer så ser jag det imorgon. Sovdags för mig. Vissa av oss smutsar inte ner tangenterna med ostbågar hela natten/morgonen för att upphetsat vinna en strid i något töntigt onlinespel.

  14. Lavendela Says:

    Ueeee, Joseph runkar framför facebook!

  15. Tobias Says:

    Härlig debatt. Kissgubben påpekar att hon har stora framtänder? Stora framtänder?? Som om det vore ett problem? Snacka om ”grabbing straws”. Och din näsa ska du vara stolt över! Din farfar kunde inte gå utanför sitt hem i Berlin på 30-talet på grund av den näsan. Du kan stoltsera med den på nätet och låta idioter som lilla kissgubben här göra narr av den.
    Skit i honom, Joseph. Han njuter av att ha hittat din svaga punkt (Sara). Låt honom inte få det. Jag förstår att du blir rasande, jag hade blivit minst lika galen om någon sagt något lika vidrigt om min fru eller barn.

    Han förtjänar definitivt medeltida tortyr, prygling, hudfrätande medel insmort över hela kroppen.
    Jag förstår att du helst vill bränna upp hans hus, mörda alla han någonsin känt, stöta ett svärd fram och tillbaka i hans magfläsk, öppna upp magen och leka med hans inälvor medan han tittar på.
    Men du måste försöka lägga band på dom känslorna och skita i idioten, lyfta på hatten och gå vidare.

    Love your enemies – it will drive them crazy

  16. sari Says:

    Jag vet inte om jag är gladast över att någon äntligen lägger ner tid på att kommentera mina tänder eller att bli kallad för din ”svaga punkt”.

    Tänkte bara visa att jag även kan försvara mig själv och säga att jag faktiskt inte är speciellt intresserad av vad någon tycker om mina tänder nu. Hade dessa kommentarer kommit för fyra år sedan när jag tog ut min tandställning hade jag nog dock tagit åt mig. Åh, det är så skönt att inte vara en sextonåring med komplex längre.

    Visst är det väl härligt att känna att man har vuxit ifrån åldern då man roade sig med att göra sig lustig över andras utseende?

  17. Kissgubben Says:

    Åh, Joseph. Du är av hög kaliber. Sug min sura. Snälla.

  18. socialasituationer Says:

    och ja, jag läste det du skrev, herr kiss. Anledningen till att jag röt till från början öht var att min flickvän skulle se att jag försvarade henne lite. I början som sagt. sen var det bara kul att jävlas med dig tyckte jag. Hej och hå.

Kommentera

