Dina tuttar

Jag råkade hamna på en fantastisk porrnovellsblogg, otrogennatur heter den. I nästan alla inlägg skriver han om att han jobbar som ordningsvakt eller lastbilshaufför, vilket bara det är skitroligt. I alla inlägg läser jag som om någon högläste texten för mig på Svedala-skånska eller riktigt ingrodd norrländska. Det blir hundra gånger roligare då.

Jag råkade sedan trycka på länken ‘tuttar’ som finns till höger. Varning för bilder på bröst. Men dom skiter jag i. Det roligaste på den sidan är helt klart kommentarerna:

Det är skönt att vissa i alla fall står för att dom är porrsurfande gubbar.

Det här är helt klart en norrlänning. Ni kan väl tänka er? Midsommar i någon skog utanför Umeå. Förhandsgubbe (män mellan 25-35 som redan beter sig som om dom vore 50) säger plötsligt ‘Nä, vad säger ni? Ska vi ha en nubbe till? Skulle va fint det’. Eller: ‘Jag ska nog köpa en ny skoter. Skulle va fint det’. Eller: ‘Kanske ska baka cupcakes? Skulle va fint det’.

Och till sist:

4 svar to “Dina tuttar”

  1. sari Says:

    så härligt att du tittar på detta, baby. :*

  2. 365 Bloggar Says:

    Haha. Jag var tvungen att uppmärksamma. Nästa gång blir det Tuttar. Tack tack tack!

  3. K Says:

    ”Jag råkade hamna…”
    Klassisk formulering 🙂

    Tack för tipset!

  4. otrogennatur Says:

    Lessen med Norrlänning är jag inte.

Kommentera

