365 citat

Idag snubblade jag  över (ännu en) 365-temablogg. Citaten som skaparen valt att visa kan man diskutera kring, men fan vad snyggt det är. Istället för att bara slänga upp några ord som någon annan skrivit så skriver han ut orden, klistrar fast det någonstans på stan och tar två kort på det. En nära nog så att man kan läsa och en längre bort, så att man ser vart den sitter.

En mindre kul grej är att han skriver om 365 saker och utvecklingen så nämner han inte den här bloggen. Jag citerar från bloggen (hahaha):

”Sedan dess har en väldans massa lokala 365-bloggar startats, men även temabloggar som 365 filmer, böcker, album osv. Nu är det min tur.

Det är ju minsann jag som startade den allra första 365-bloggen som inte haft sin geografiska omkrets i namnet, faktiskt.

Men det gör inte så mycket. Det är en snygg och bra blogg. Jag önskar den all lycka i framtiden.

Ni hittar bloggen här.

2 svar to “365 citat”

  1. K Says:

    Haha, my bad. Jag läser ju din blogg, så förstår inte riktigt hur jag kunde missa den. Har ju inte varit med från början så blev väl mest att jag nämnde några slumpmässigt.

    Citaten har blivit bra men lite enahanda till en början, men nu har jag en fet citatbok så det är tänkt att det ska komma lite mer allround grejer. Lite mer upplyftande i sann 365-anda.

    Tack så hemskt mycket för inlägget förresten, skitkul att du diggar (och ger mig en massa läsare iom din feta läsarskara). Ska självklart se till att skriva in din blogg i inlägget!

    Peace.
    K

Kommentera

