Road to Roskilde: Rigga spellistor

Sitter just nu på en tenta och skriver om hur 9/11 påverkat filmindustrin och sånt där kul. Därför kan jag inte mästarblogga idag. Men vet ni vad jag har gjort? En utmärkt vårspellista.

Den innehåller främst artister som ska till Roskilde, för att göra mig lite extra pepp och jag tänkte göra fler i olika sorters stämningar ju varmare det blir. Den här är väldigt blandad som jag gjort nu. Ni hittar den här.

Ni får inte lyssna mitt i på en låt ni gillar. Ni måste börja från början och lyssna på hela spellistan, annars är det fusk.

Ett svar to “Road to Roskilde: Rigga spellistor”

  1. Josie Says:

    Roskildepepp ser jag! Rätta takter.
    Slänger in min RFspellista oxå, kanske hittar du nått mer kul i den. =)

    ”Go festival” som de säger i danmark!

Kommentera

