Facebooksidor som någon borde starta

The swedish lagom – Gruppen ska startas av en 22-årig kristen tjej. Beskrivningen av sidan är på engelska där man beskriver vad ordet lagom innebär. Hennes brevkompis från Argentina blir inbjuden, går med och skriver någon skojig kommentar på sidans wall. Resterande medlemmar är endast svenskar som finner sidan finurlig.

Vi som bara älskar att gnida ansiktet mot saker när vi är nyrakade – För jämställdhetens skull.

Kan den här halvt förstörda skördetröskan få fler fans än Beppe Wolgers? – För att jag är så sjukt trött på Beppe. Ständigt denna Beppe.

Saffran är godare än saffransbullar – Ska startas av en livsnjutare. Som helst köper importerad saffran som denne njuter av, med ett glas konjak till. När någon erbjuder en saffransbulle säger han helt enkelt: ‘Hur kan du förstöra din saffran med deg?

When i was young our phones didn’t have internet, they had space impact! – Skapas av den enda i hela världen som orkade spela det här spelet några gånger (istället för en) innan denne direkt gick vidare till att ivrigt kötta snake 2.

Flickvän/pojkvän ringer: ” vart e du? Jag jobbar sent ” så e man otrogen! – Den här kommer säkert någon av er läsare att starta också.

Andra saker på facebook som fascinerar mig just nu: Att det finns typ 4-5 olika fan pages och grupper på danska, samt norska som vill ha toffifee utan hasselnöt, men inte en enda svensk. Amazing.

4 svar to “Facebooksidor som någon borde starta”

  1. Sara Says:

    Hahah på sista😦

  2. sari Says:

    jag älskade space impact😦
    och jag var grym!

  3. 365 Bloggar Says:

    Haha underbart!

  4. Taliah Says:

    Underbart inlägg. Vill bara poängtera att jag spelade Space Inpact JÄTTEMYCKET. Vill även poängtera att jag rockade fettet ur den.

Kommentera

