1000

1000 gånger har någon bestämt sig för att kommentera den här bloggen. Egentligen 989. Men om det här inlägget får 11 kommentarer, så har ni kommenterat 1000 gånger.

Härligt! Det är nämligen mer än dubbelt så många kommentarer än vad det finns inlägg, vilket verkligen gör att den här bloggen känns levande, kan väcka dialog och att det finns ett intresse. Skönt!

Jag kommer plugga hela dagen, men kommer kanske svischa förbi med ett inlägg eller två. Ja, är i Malmö igen alltså. Det har blivit helt varmt här. Behöver knappt ytterkläder. Kanon.

5 svar to “1000”

  1. Miks Says:

    *bidrar med kommentar nr 990*
    åhh här är det snö och kallt och sämst. vill ha vår, önskar jag bodde i Malmö :'<

  2. bärra Says:

    tråkigt inlägg

  3. 365 Bloggar Says:

    Ett av de underbaraste första vårteckna, att droppa jackan.

  4. Darla_Jr Says:

    Kommentar nr 993🙂
    Jag har tappt mina handskar, tjohoo, nu får det bli vår.

  5. Darla_Jr Says:

    …och kommentar nr 994, jag insåg precis att jag missat ett a!!!

Kommentera

