tv hela-natten-natt

Inatt kollade jag på tv hela natten samtidigt som Sara sov. Är vi uppe hela natten brukar vi alltid kolla på samma sak, tv6 och kanske göra något annat samtidigt. Det är Scrubs, how i met your mother, Seinfeld, spin city, skål och till slut Miami vice. Men den här natten skakade jag upp saker och ting. Jag bytter kanal.

Jag hittade först på Jay Leno där Christoph Waltz från Inglorious basterds intervjuades. Sen togs det in en kille med en massa kattdjur. Små pumor och tigrar osv. Det kändes lite sådär ‘vi hittar ingen större kändis, så vi tar in kattdjurskillen’. Sen såg jag Seinfeld och sen såg jag en sjukt dålig fim med Angelina Jolie som gick på svt. Hon var en sån där framgångsrik lyxbrud som får reda på att hon ska dö, då blir hon helt plötsligt kär i en fattig kille och har på sig Social distortion-t-shirts. Konstig film.

Sen somnade jag gott till Miami vice.

Kommentera

