365 bloggar rekommenderar mig

365 bloggar skrev en sorts recension igår om min blogg, vilket alltid är uppskattat!

Läs den här!

Nu ska jag och min flickvän kolla på world poker tour. Ha en bra kväll!

3 svar to “365 bloggar rekommenderar mig”

  1. 365 Bloggar Says:

    Göttans! Kul att det uppskattas. Man får samtidigt tacka för länken som bidrog till att besöksrekordet tangerades.

  2. 365 Bloggar Says:

    Förresten. Gött med någon annan som gillar att glo på WPT. Brukar du kolla på WSOP också? I mina ögon är det faktiskt många gånger bättre än WPT. Kommentatorerna är helt fantastiska.

    • socialasituationer Says:

      Nä, har mest blivit wpt. Det var det jag tittade på kanal 5 så det var det jag fixade nu. Men jag ska absolut kolla in det! och kul med besöksrekordet!

Kommentera

