Sammanfattning av helgen

  • Det är vår i Malmö! Jag sitter just nu med fönstret öppet. Det blir ju kvavt så lätt, så lätt.
  • I fredags var jag på födelsedagsparty och bjöd Berit på tequila från helvetet. Av någon anledning åkte jag hem jättetidigt, jag tror Ariel övertalade mig att dra hem. Minns inte varför.
  • På vägen hem träffade jag en tjej som precis hade varit på bibelskola. Vi diskuterade homosexualitet och droger. Jag ägde henne på att argumentera, som man säger.
  • Igår spelade jag poker precis hela dagen. Fick det här utmärkta mailet av full tilt poker efter en turnering:
Dear Jacque_Jack,

You have won an entry to tournament #138440184 $1,000 Weekly Freeroll.
As you are already registered for this tournament, we have 
credited 0.00 T$ (the value of the buy-in) to your account.

Congratulations!
Thank you for participating.
  • Nej men tack hörni! Jag ska med glädje nyttja mina 0.00 $
  • Försökte läsa kurslitteratur. Men det gick dåligt. Såg skräckfilmerna Nine dead och Instängd 2 istället. Den ena var en dålig Saw-rippoff och den andra var, som man säger, ‘gastkramande’.
  • Min syster åker till Los Angeles imorgon. Hon var nyligen i Gambia och hela sommaren couchsurfade hon runt på alla coola ställen i europa man kan infinna sig på. Orättvist, tycker jag.
  • Jag verkar inte få pengarna tillbaka från banken som jag blev rånad på häromdagen. Anledningen är att jag försatte mig själv i en situation där rånrisken ökade. Jag hatar swedbank just nu, men är glad att jag redan köpt tre festivalbiljetter och lånat ut 4 000 spänn till min brorsa innan mitt konto blev länsat.
  • Så nu är jag jättefattig och dessutom är det jättelångt kvar tills jag får träffa min flickvän igen. Men jag rycker på ena axeln och infinner mig i att livet har sina krökar.

7 svar to “Sammanfattning av helgen”

  1. Syster Says:

    Jag kunde inte heller resa i din ålder utan slavade med städjobb för att kunna plugga! Sen är det fö slut med resandet nu eftersom jag kommer va pank för alltid ever and ever. Råd: Skaffa en sugermommy! Enda sättet jag kunnat resa…

  2. Syster Says:

    *sugarmommy

  3. Ariel Says:

    Anledningar till att skicka hem Josef i fredags:

    * Du försökte hångla med mig hela tiden.
    * Du vilade huvudet mot bordet.
    * Du var helt tyst.
    * Du såg som att du ville spy.

    • socialasituationer Says:

      Ojdå. Ja då förstår jag. Men jag spydde aldrig. När jag väl kom hem hängde jag bara med syrran och kollade på film och det minns jag jättetydligt. Måste haft en kortare downer där helt plötsligt.

  4. Saras syster Says:

    Ska inte du tillö sara i veckan? Tror hon sa det till mamma…

  5. Saras syster Says:

    Ska inte du till sara i veckan? Tror hon sa det till mamma…

  6. Ariel Says:

    Vad skönt! Jag fick dig att dricka vatten och grejer till och med. Gött att det blev trevligare sen.

Kommentera

