Fredag

Jag är lite bakis. Drack öl igår. Mmm… Ska dricka öl ikväll också. Fast färre. Har bara tre kvar i kylen. Aj aj. Men jag ska ju på födelsedagsfest, på en pub! Där finns öl. Sant sant, men det är dyrt med öl ute. Det är visserligen en billig pub. Men det är fortfarande dyrare än en sofiero på systemet.

Håller om min flickväns tröja just nu och luktar på den. Luktar inte som henne på så många platser, men när jag känner hennes lukt, då ler jag.

Spelar poker just nu. Sitter snart på finalbordet. Det är för låtsaspengar, så alla jag spelar mot är skitdåliga. Blir arga för att jag höjer, eftersom dom bara checkar och callar. Man vill ju vara den som höjer. Inte bara i poker. Visst är det så? I livet vill man vara den som höjer och inte den som synar. Inte den som tar all skit. Nej, fy tusan.

När jag är klar med det här så ska jag dammsuga lägenheten, eftersom mina föräldrar ska ha gäster ikväll. Jag tycker det är dumt att man ska städa bara för att man får besök. Man vill väl att ens gäster ska känna sig som hemma? Det funkar ju inte om det är ovanligt städat hemma. Då känner man sig inte hemma, för det är falskt falskt falskt.

Ett svar to “Fredag”

  1. sari Says:

    pusspusspuss, saknar dig.
    ha så kul ikväll.

Kommentera

