Nya besökare – ny introduktion

Jag vet inte om det beror på vintern, OS eller för att alla ligger hemma och kräks, men mina besökarantal har ökat jävligt stadigt på sistone. Besöksrekord på besöksrekord dom senaste veckorna alltså. Därför tänkte jag ha en jättedåligt utformad intervju med mig själv:

Hej Joseph, hur kommer det sig att du är så jävla bra?

Det började med att jag såg ‘ursäkta vad är klockan?‘ med John Cleese. Då tänkte jag att ‘så vill jag också vara’ (skratt)

Haha, jag förstår. När började ditt intresse för trombon?

Fick en liten en när jag var liten. Back in the days. Jag föddes för att stå på scen. Mina föräldrar gav mig en trombon när jag var tre år. Så jag har väl spelat sedan dess, kan man säga. (skratt)

Högsta dröm just nu?

Att stå på palladium med dubbelpodium. Med Christer Senax till vänster och Ulrika Frenberg till höger. Overkligt och alldeles galet, jag vet. Men dom är ju så runda.

Andra intressen?

Jag gillar det där med ‘rönnbär’. Brukar åka till Gotland med hoven och bli alldeles ‘Bob Marley’ av myggen.

Spelar du några andra instrument?

Ja. Också dricker jag blod.

2 svar to “Nya besökare – ny introduktion”

  1. sara Says:

    jag har också en fråga:
    varför bor du i malmö när du hade kunnat bo med din flickvän i linköping? jag har hört att hon är himla trevlig.

  2. malin Says:

    haha åh det ser ut som om du ligger i myshörnan på ett dagis. så mys

Kommentera

