Äntligen arga kommentarer

Jag har fått ett par arga kommentarer på mina senaste inlägg. Syftet var förmodligen att provocera. Hade kommentarerna faktiskt lyckats få mig att skratta till eller bli en aning tvär så hade jag publicerat dom för beskådning. Då hade det funnits ett form av läsvärde kring dom.

Men nej. Det är en sån där som säger ord som ”lekamen”, ”rektum” och kallar sig för pruttkillen eller något. Inget särskilt alltså. Men dom får gärna fortsätta skriva sina nyanserade åsikter och huvudräkna hur mycket jag har konsumerat under min dag.

3 svar to “Äntligen arga kommentarer”

  1. sari Says:

    Du får gärna bifoga dem i ett mail till mig.
    Skulle vilja göra en bok av dem.

  2. Kissgubben Says:

    Kära Kaj Bollocks!
    Det är fantastiskt underhållande att en person som dig pratar om läsvärde när det enda du skriver är direkt riktat till den menstruationsmaffia som är de enda som har iq låg nog att inte dö av tristess när dom läser din blogg.

    MVH
    Kissgubben
    Din nemesis och ordförande i föreningen mot hjärndöda bloggare

  3. 365 Bloggar Says:

    Åh, jag vill också ha en stalker som Kissgubben. Mina arga kommentarer kommer alltid från tråkiga anonyma jävlar..

Kommentera

