365filmer levererar

Jag satt och skummade igenom 365filmer och ser att dom rekommenderat actionkomedin rush hour. Skribenten har skrivit så här:

”Plus att Jackie Chan är med och han tycker jag är min absoluta favorit asiat!”

Inte favoritactionhjälte. Inte favoritskådespelare. Utan favoritasiat. Och jag som trodde att 10-talet hade börjat.

Läs helheten.

3 svar to “365filmer levererar”

  1. 365 Bloggar Says:

    Haha! Nästan så man önskar att man skrev om den bloggen idag, istället för i måndags. Det där var ju givna pluspoäng!

  2. Johan Eckman Says:

    Jag TYCKER han är MIN absoluta FAVORIT ASIAT.

    Snygg svenska och avslutar med en särskrivning🙂

  3. 365 album du borde höra Says:

    Hahahhahaha, ett gott skratt för mig medan jag nickar för att jag tänkte på samma sak. Tack!

Kommentera

