Störig grej på facebook

Jag tänker: Höhö, smårolig grej. Undrar vilka som är fans. *klickar på 10 friends*

Jag tänker: Men… vad fan! Jag ville veta vilka som var fans! Inte vilka 2/10 som är det och ha möjligheten att ta reda på vilka resten är. *klickar på 8 more*

Jag tänker: Fan vad dumt, ändå.

3 svar to “Störig grej på facebook”

  1. 365 Bloggar Says:

    Där är ju jag. Hihi!

  2. Miks Says:

    det roligaste med den där sidan är i slutet av sidinfon ”…och han tar det som en man”! ❤

  3. Ariel Says:

    Fan den där killen älskar jag. Ska bli fan direkt!

Kommentera

