Gigantiskt besöksrekord igår

Fattar inte riktigt hur 737 sidvisningar inträffade igår, när förra rekordet låg på 520. Vart ni kom ni ifrån? Jag kollade hänvisningarna och ingen har länkat till mig. Folk har kommit in lika mycket via facebook, RSS och bloglovin som vanligt. Så vart kom alla ifrån? Ett stort mysterium.

Jag är nu på universitetet och har en underbar föreläsare som knappt pratar, utan mest visar random filmklipp hela tiden. Just nu tittar på jättemycket Clint Eastwood, vilket är fint. Jag gillar Dirty Harry. Skön film.

Något som också är rätt underbart med att ha ganska lata föreläsare är att tentorna blir betydligt lättare. På samma gång så lär man sig ungefär lika mycket, än om tentan hade varit överambitiös som den jag gjorde i helgen var.

Bra dag idag alltså!

5 svar to “Gigantiskt besöksrekord igår”

  1. Mary Says:

    SNOWDAY!

  2. Johan Eckman Says:

    Det kan vara sökmotors-botar… Det händer lite då och då…

  3. Miks Says:

    nästan 747, koolt!

Kommentera

