Saker man måste lära sig innan man fyller 25: Stalka med stil

I somras fick jag the hots för en tjej jag träffade på Emmabodafestivalen. Jag ville gärna träffa henne igen för att fortsätta charma in mig hos henne.

Jag lyckades rätt bra, hon blev nämligen min flickvän i november. En dag skickade jag en spotifyspellista till henne. Den här spellistan innehöll en låt av Babyshambles. En låt av Babyshambles som hon hade citerat i sin blogg flera månader tidigare.

Hon blev imponerad av att jag lyssnade på samma musik som henne. Jag framstod inte som jävligt läskig. Alla vann!

Ett klassiskt exempel på hur man stalkar med stil.

6 svar to “Saker man måste lära sig innan man fyller 25: Stalka med stil”

  1. Viktor Bijlenga Says:

    Väldigt klockrent inlägg. Det kallar jag stilfullt! Grattis till er!

  2. fridi Says:

    hahaha (får inte fram något annat, det får jag aldrig när jag läser din blogg. så jävla bra den är.)

  3. sari Says:

    din lilla jävel. känner mig så lurad.
    du utelämnade dock att du även läste hela min blogg, ringde mig, bad om min adress, kollade igenom alla bilder på min facebook OCH läste gamla statusuppdateringar.

  4. Glimten i ögat « Says:

    […] Apropå det här inlägget. […]

Kommentera

