OS

Jag såg igår när Anna Haag fick sitt silver direktsänt. Det var mest en slump, tv:n var på och jag hörde hur kommentatorerna blev helt upphetsade helt plötsligt. En kommentator lät ungefär som grodan Kermit och pratade hela tiden. Han sa saker som att Anna Haag ”suger sig in”, det fann jag roligt.

Men förutom Kermit fanns där en annan kommentator som låtit helt normal hela tiden. Förutom mot slutet. Mot slutet verkade han som lät som Kermit normal. Den andra kommentatorn utbrister saker som ”YJYJYAAAAA!!!!” och ”HON KLARAR DET!!!!”. Nej, han utbrister det inte. Det är rena skrik. Han skriker ut det. När hon sen får sitt silver skrattar han kort, men det låter som om han gråter. Han gråter för att han precis utlöst och ventilerat en energi han burit på hur länge som helst.

Jag har hela dagen kollat på nyheterna om och om igen, eftersom jag vet att det kommer visas i repris flera gånger. Hela dagen har jag fått höra att Anna Haag ”suger sig in” och hela dagen har jag fått höra den andre kommentatorns sanslösa energiutsläpp. Det har varit det enda bra som hänt idag, då mitt försök till att kolla på melodifestivalen bara fick mig till att må ännu sämre än tentan har fått mig att må.

Ett svar to “OS”

  1. patrik vannerberx Says:

    äntligen.tyskt silver .äntligen . tobias angerer reser sig efter en svag säsong.fantastiskt.go tyskland,en stund sedan Radera

Kommentera

