Lättsmälta filmer

Jag, liksom många andra gillar att luta mig bakåt för att titta på lättsmälta, dåliga komedier då och då. Gärna något man sett tidigare och redan är bekant med.

Men även i dessa filmer kan det dyka upp dom där riktigt jobbiga momenten när allt är jobbigt och pinsamt. Som när Buzz Lightyear blir sjuk i huvudet. Eller när det där förälskade paret inte pratar med varandra på grund av ett missförstånd.

Något jag verkligen inte ser fram emot är sjunde Harry Potter-filmen. Jag kommer att se den, jag vet att jag kommer gilla allt med den. Förutom den där jävligt jobbiga delen när dom bara campar, inte har några planer på vad dom ska göra och Ron lämnar dom. Fy fan. Det kommer sticka i hela min kropp. Det kommer vara värre än när Frodo ber Sam att lämna honom. Så förjävligt kommer det att vara!

Kommentera

