Det finns en hel del saker jag kan göra

  • Jag skulle kunna skriva klart tentan. Det är bara jättelite kvar.
  • Jag skulle kunna gå till polisen och prata om mitt rån
  • Jag skulle kunna gå till banken och få mina pengar tillbaka
  • Jag skulle kunna se en film
  • Jag skulle kunna spela nätpoker
  • Jag skulle kunna åka till Kristianstad, på måfå.

Det finns många saker jag hade kunnat göra och saker som jag måste göra dom närmaste dagarna. Men jag vill inte gör något utav det. Det jag vill är sjukt enkelt. Jag vill bara hålla om Sara. Jag vill åka till Linköping och hålla om henne. Är det så mycket begärt? Det är allt jag vill.


Min <3

3 svar to “Det finns en hel del saker jag kan göra”

  1. sari Says:

    baby❤

  2. Saras syster Says:

    usch, poliserna gör ingenting D’:

Kommentera

