Johan Palm och dom ivriga fansen

det här är extremt roligt.

Tydligen fick någon galen Johan Palm-fan nos om min topp 10 dokusåpadeltagare och trodde jag menade allvar med den.

Kolla kommentarerna. Det är stor underhållning!

4 svar to “Johan Palm och dom ivriga fansen”

  1. Linn Jerlehag Says:

    HAHAHAH JAG DÖÖÖÖR

  2. Miks Says:

    Ett ögonblick…
    Hur kan JOHAN vara en ”kvinnlig variant”?

  3. 365 Bloggar Says:

    Ha ha! Exakt samma blogg uppmärksammade när jag skojade om att jag hade träffat Johan Palm på Sweden Rock. Hon trodde jag var lika allvarlig som hon trodde att du var. Kolla här och njut: http://annkisvenssons.blogg.se/artiklar/2009/october/jag-hjalpte-johan-palm.html

Kommentera

