Jag störtar

Jag har nu fått reda på att 7 500 kr har tagits ifrån mitt bankkort i fredags av två glada svarttaxichaufförer. Jag har gjort allt det där roliga med polisanmälan och kortblockering och så vidare.

Nu vill jag egentligen bara se på film, tänka på annat och äta chips. Men se det går inte – för jag har en tenta att skriva till imorgon! Ingen betygsättande tenta ens, men en sån där tenta där man måste ha läst några hundra sidor kurslitteratur så att man kan lära sig nya sätt att ordbajsa ord som egentligen inte behöver någon beteckning utan är sjukt självklara från första början.

Fan. Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte.

Ett svar to “Jag störtar”

  1. Saras syster Says:

    jag har gjort de roliga med polisanmälan och spärra min mobil som belv stulen av en av mina teaterkompisar D:

Kommentera

