Att vakna på ett golv

Jag vet vad jag gjorde igår. Jag drack först vin med mina föräldrar, jag åkte sedan till min syster, jag åkte sedan på hemmafest på kronprinsen, jag åkte sedan med Jack till retro och drack skitmånga tequila. Här gick något snett.

Jag vaknade nämligen imorse på ett golv. Inte mitt fina golv hemma, utan ett golv på en pizzeria. Jag vet inte hur jag hamnade där. Dom två männen som väckte mig med sin stora schäfer brydde sig inte, dom ville ha mig därifrån. Min mobil var borta.

Jag tog frysandes bussen hem. Jag var tydligen på golvet i Bunkeflostrands pizzeria. Jag har säkert sovit på deras golv i åtta timmar. Hur jag kom in, det vet jag inte. Jag måste ha träffat en som jobbat där på bussen och sen bara däckat där. Sjukt konstigt.

Och nu skulle kanske någon kommentera att om jag inte vet vart jag vaknar så vet jag inte om jag skulle vara otrogen. Då vill jag säga till denne att det är sjukt stor skillnad. Dels för att jag aldrig skulle svika min underbara Sara och dels för att man alltid är medveten vad man gör på det planet.

Men jag vaknade några hållplatser tidigare än vad jag borde. Och jag ser det bara som… sjukt roligt. Förutom att min mobil är borta. Sara! Ring min hemtelefon! Jag kommer somna om nu, men ring mig om typ fyra timmar.

3 svar to “Att vakna på ett golv”

  1. arielblomkvist Says:

    Det roliga är att jag har spytt utanför samma pizzeria en bakfull morgon i maj. Det är fan världens (mest oväntade) dräggställe!

  2. K. Says:

    Imponerande!

  3. Sara Says:

    HAHAH 😦

Kommentera

