Min helg i bilder

Den här helgen har varit mysig och händelserik! Sara har varit här. I fredags firade vi två nyblivna 21-åringar. Den ena på en fest och den andra på en korridorfest i Lund, som ni ser här ovan.

Charles till höger fyllde 21 år. Till vänster har vi Alex, som han festar med.

Igår var vi ute och avskedsbowlade. Dahlia till vänster har nämligen fått för sig att plugga i Geneve över våren. Galet!

Jag och min flickvän hade det mysigt.

Bowling! Vi hann spela två set, jag vann båda. Får man kalla det så? Får man kalla det för bowlingset? Skitsamma. Jag gör det.

Sen blev det fest! Ariel på bilden.

Kolla som han festar!

Fest!

Jag avslutade kvällen med ett segertecken.

Kommentera

