Gomorra’ gomorra’

Jag har spenderat dom senaste dagarna med att pussas med min flickvän också har vi druckit groggar, bowlat och sånt där märkligt.

Jag äter nu en gourmetmacka med dyr ost, sallad på en ciabattaskiva. Nu önskade ni allt att ni var jag va? Här sitter jag bredvid en sovande, jättesöt tjej och äter gourmetmacka. Slår vad om att min morgon är bättre än din.

Ett svar to “Gomorra’ gomorra’”

  1. fridi Says:

    låter som en riktigt fin morgon, är du inte i malmö? Kan inte du skriva en social situation om min länk i det senaste inlägget på min blogg. Jag tror att du kommer bli rätt så glad. Hälsa bruden din, fast att vi inte har träffats!

Kommentera

